Stanowisko Kuchenne Feli

Pojawiło się dziś coś na kształt minimisji.  Tym razem bohaterką jest Fela i jej upodobania kuchenne 🙂

STANOWISKO KUCHENNE FELI I

– Umieść Stanowisko Kuchenne na farmie

– Przygotuj 5 słoików Syropu miodowego

71167037095683875194.png 89757317630002739743.png

Sposób użycia stanowiska kuchennego na farmie:

89875057863280190192.png 60648421869535452595.png 19479905280681537090.png

 

 

 

 

 

 

61 Responses to Stanowisko Kuchenne Feli

  1. Agusiowo napisał(a):

    szkoda tylko że można tylko 10 razy na dobę zbierać dania od sąsiadów. Ogólnie fajny pomysł 🙂

  2. Ela napisał(a):

    Zaczęłam robić zadania na stanowisku Feli,ogólnie też mnie się podoba ale chyba nie będę kontynuować.Z nagród kusi mnie tylko tukan,dukaty. nazbieram osiągnięciami. Po 60 potraw to bardzo dużo,szczególnie torty zabierają mocy.Wolę moc i mufinki wykorzystać do osiągnięć a ryba przydaje się do tablicy zadań.

  3. Agusiowo napisał(a):

    Ela pewnie masz rację ale z drugiej strony jak już nie ma minimisji to lepsze to niż nic 😉

  4. agusia87 napisał(a):

    Mam pytanie czy już ktoś odblokował może rundę 2?? Faktycznie dużo potraw potrzeba i dość drogich:(

  5. Dysia napisał(a):

    A ma ktoś przecieki jakie potrawy będą w kolejnych etapach??

  6. monisienka napisał(a):

    nie ma możliwości wskazania pola, na którym chce się umieścić zdobyty medal 🙁

  7. angi napisał(a):

    Witam czy wszyscy maja te same zadania do robienia w kuchni? Bo ja mam 60 makreli koszmar nie wiem czy zdaze tyle nalowic a moze nie bede musiala tyle jak uzbieram odpowiednia ilosc tych czerwonych listkow czy jak to nazwac

  8. angi napisał(a):

    …a moze to jest obowiazkowe zrobienie po 60 sztuk wszystkiego zeby przejsc do drugiego etapu?chociaz jak sie nacisnie na drugi etap to wyskakuje ze bedzie odblokowany za 9 dni wiec moze upiecze.sie mi z tymi makrelami

    • monisienka napisał(a):

      na zapełnienie całej planszy nagród potrzeba 16 medali, z pierwszej rundy można zdobyc 4 medale, na te 4 medale potrzebujemy 200 czerwonych kuponów, na 200 kuponów – 200 potraw. Więc nie potrzeba 60 makrel a 20, pod warunkiem że pozostałych dań zrobimy po 60 🙂

  9. silva napisał(a):

    Po to jest turbo lowienie zeby bez problemu mozna nalowic odpowiednia liczbe makreli

    • markos napisał(a):

      Taa, tyle, że kosztuje 500 i 3 szanse na łowienie… Trzeba przeliczyć co się bardziej opłaci. Z drugiej strony jak często sama wypada makrela….

  10. Brokułowo napisał(a):

    Ja nie czaję jednej rzeczy… tam trzeba dodać po 60 dań a ja wczoraj mogłam dodać tylko po 6 i nic się nie zmienia. Na liczniku mam 6/60. To tak ma być?

  11. silva napisał(a):

    Musisz poczekac az twoi sasiedzi odbiora danua z twojej kuchni.dopiero dodajesz nastepne.albo czekasz do nastepnego dnia wtedy automatycznie bedziesz mial odebrane.

  12. angi napisał(a):

    Brokulowo poprostu musisz nacisnac na te osoby co juz zjadly i znowu bedziesz miala miejsce zeby dodac:)powodzenia

  13. Kathult napisał(a):

    Codziennie w nocy (chyba 02:00 GMT) wszystkie potrawy niezjedzone przez sąsiadów, są zjadane przez boty. Czyli warto na noc zostawić stanowisko pełne.

  14. Roza napisał(a):

    Skonczylam pierwsza runde, ale chyba niepotrzebnie zebralam medale, bo zablokowali mi sie stoisko. Musze czekac teraz 7 dni aż odblokują mi nastepna runde.

  15. markos napisał(a):

    Po ostatniej aktualizacji zauważyłem, że straszliwie dużo RAM-u teraz potrzebuje gra. Dochodzi do tego, że tablet się restartuje bo nie daje rady… Nie mogę odebrać nawet nagrody z kuferka za godzinę on-line, chyba, że nic nie robiąc wpatrywałbym się tylko w ekran…. Ktoś to też zauważył, czy moje 1 GB ramu nie pozwoli mi już normalnie grać ?

    • Brokułowo napisał(a):

      Ech też mam wielki problem z tym… wyświetla mi się komunikat, że mam za mało pamięci, do tego straszne lagi itp. Trzeba będzie wywalić farmę i zająć się prawdziwym życiem 😉

    • Ewa Kantorsks napisał(a):

      Markos ja mam to samo i za kazdym
      razem kiedy wchodze do gry musze
      wylaczac muzyczke io obnizka personalna ktora powinna trwac
      3 godz non stop trwa od kilku dni

  16. Dysia napisał(a):

    Beznadzieja! A ja tak sie uwijałam z ta pierwszą rundą buuu
    I nawet tak sie nie mogłam doczekać ze ostatnie danie „zjadłam” dukatem a tu zonk, dalej nic nie ma

  17. angi napisał(a):

    Powiedzcie te ktore juz skonczyly pierwsza runde czy trzeba zrobic wszystkiego po 60 czy wystarczy te 200punktow zebrac?jeszcze jedno pytanie czy jak sie wcisnie za 1dukata zeby zjesc To jedno jedzenie zostaje zjedzone czy wszystkie co SA na Stile?wiec widze ze nie ma co sie spieszyc pozdrawiam

  18. Dysia napisał(a):

    Tylko 200 zetonow i nawet jakbys chciala wiecej to sie nie da. Jedenw dukat to jedna zjedzona potrawa, tylko jedna wiec szkoda kasy.

  19. Dysia napisał(a):

    Czyli precyzując 200 potraw nie wazne jakich

  20. angi napisał(a):

    Dzieki bardzo czyli bede robic gdzie najmniej trzeba mocy dzieki Dysia:-)

  21. michal85 napisał(a):

    Witam
    Ja jednak rezygnuje z tej kuchni 🙁
    Wie ktoś może jak można usunąć ten budynek??
    pozdrawiam

  22. Dysia napisał(a):

    Pewnie trzeba go po prostu sprzedać.
    Najgorzej że kuchnia wielka a nie można jej schować na te 7 dni oczekiwania.
    Fakt ze potrawy w kuchni sa drogie ale to jakaś odskocznia od osiągnięc i misji:)

  23. Agnes napisał(a):

    Żeby tylko jeszcze goście częściej do niej zaglądali. A tak? Potrawy stoją i czekają 🙁

    • Dysia napisał(a):

      Bo gdyby nie ograniczenie 10 potraw dziennie to by potrawy znikały od razu 🙂

      Ps. Pamietaj zeby na noc ladowac wszystko jak to mozliwe bo o 2 w nocy z automatu ‚zjadaja, dania 🙂

  24. monia napisał(a):

    Mi tam się to podoba tym bardziej ze miisji już dawno nie mam. Producenci gry za każdym razem się starają dają coś nowego żeby tylko gra szła do przodu i zawszebyło coś do zrobienia a wy tylko narzekacie. Jeszcze się z taka gra nigdy nie spotkałam żeby tyle trwała a gram od roku jak nie lepiej …

  25. Monika napisał(a):

    Ja tą grę ubustwiam, ale też mnie coraz bardziej irytuje. Mam do niej specjalnie przeznaczony tel. na którym mam jeszcze 6 gb wolnych, a za każdym razem jak się loguję wyskakuje mi komunikat, że mało miejsca. Do tego resetuje mi się często, co więcej, np wczoraj. brakowało mi ok 5 tysięcy pky do kolejnego poziomu, więc wzięłam się za nawożenie sąsiadów. Pomyślałam, dziś zrobię 3000 pkt około, więc jutro jeszcze nawożę za 2000 i będzie w końcu dukat za kolejny poziom 🙂 a tu co, rano się budzę i lipa. Nic z wczorajszego nawożenia mi nie nabiło ;/ prezenty które zebrałam z czyszczenia też nie ma ;/ a zostawiłam je sobie na rano do zabrania ze skrzyni ;/ bo były tylko 2 a zebrałam ponad 20. Stwierdziłam, że może coś zablokowało. Poczekam do jutra. A tu nie ma nic. dalej 5000 do zrobienia do kolejnego etapu, żadnych bonusów za pozostanie w grze, a było ich 3 i co więcej, łowiłam w między czasie makrele do kuchni. naczekałam się na kolejne szansy łowienia i lipa. nawymieniałam przedmiotów na nic. A chciałam na noc poprzyżadzać potrawy do nowej kuchni, żeby mi sąsiedzi pozbierali, albo boty, a tu lipa ;/ bo wgl nic mi nie wskoczyło się okazało, bo rano wchodząc do kuchni, żeby odebrać te znaczki, były tylko te serowe sałatki ;/ a zostawiłam pełne 24 potrawy ;/ no idzie się wkurzyć.

  26. Kamila_B napisał(a):

    Pierwsze słyszę o takim problemie.. napisałabym do supportu, bo normalne to nie jest. A próbowałaś odinstalować całkiem gre i pobrać na nowo?

    jeśli chodzi o pamięć, że wyskakuje komunikat, to nie chodzi tu o pamięć wewnętrzną/zewnętrzną sd a o pamięć RAM.. nie spotkałam się z telefonem co miałby min 6 GB ramu chyba, że to jakaś nowinka techniczna

  27. Monika napisał(a):

    No co do pamięci, możesz mieć rację. Bo było to dla mnie nie zrozumiałe. A tak swoją drogą, to ile potrzebuje nasza gra miejsca? albo gdzie to znajdę? bo być może dlatego też, mam problem z dostępem do normalnej zakładki pomocy. Odinstalowanie nie przyniosło żadnego skutku w każdym razie.

  28. Kamila_B napisał(a):

    Nie wiem ile ramu zjada gra.. mam na tablecie 1GB i przy włączonym fb, messengerze i farmie na początku pojawiał się komunikat.. teraz już dawno go nie widziałam.. jak się wchodzi w ustawienia tabletu telefonu w którejś zakładce jest zużycie ramu.. najlepiej przed włączeniem farmy zamknąć zbędne aplikacje działające w tle.. tzn jakiś czas temu uruchomione i nie wyłączone poprawnie

  29. angi napisał(a):

    Witam Kamila ja tez gram na Tablecie i od tygodnia wyskakuje mi jak wlacze gre,komunikat ze za malo mam pamieci zeby grac w gre WZ,ale jak wcisne ok to gram dalej i tez tego nie rozumiem gdzie mam za malo pamieci,skoro i tak gra chodzi,a na tablecie nie mam nic tylko gre WZ,moze ktos tez ma taki problem to prosze o odpowiedz o co chodzi?bo przed aktualizacja tego nie mialam,dzieki

  30. Monika napisał(a):

    No ja właśnie też nie miałam.Również klikałam ok, do czasu, kiedy nie zorientowałam się, że nie zapisuje mi co niektórych fragmentów gry.

  31. angi napisał(a):

    Moni8ka i co wtedy zrobilas?to moze sprobuje i u mnie tez sie naprawi,a jakich fragmentow gry ci nie zapisywalo?dzieki za odpowiedz

  32. Kamila_B napisał(a):

    Ja klikałam ok i po jakimś czasie przestał komunika się pojawiać, ale gre mi zapisywało.. olałam sprawę

  33. angi napisał(a):

    No dzieki Kamila to ja tez oleje poniewaz gra chodzi tylko ten glupi komunikat na poczatku gry mnie denerwuje bo nie wiem o co chodzi pozdrawiM

    • Brokułowo napisał(a):

      Ja też mam problem z komunikatem ale gram na telefonie. Komunikat się pojawia za każdym razem gdy wchodzę na farmę. Gra się normalnie zapisuje ale czasami bez ostrzeżenia mnie wywala. Wcześniej tego nie było ;/

  34. kika napisał(a):

    A ktos z was juz dostal jakas nagrode z tej kuchni

  35. Jula napisał(a):

    Jakie potrawy trzeba przygotować w drugiej rundzie?

  36. Brokułowo napisał(a):

    ja dostałam dukata i 25 nawozów

  37. kika napisał(a):

    Ja dostalam 150 op

  38. angi napisał(a):

    ….ja tez dostalam 150op,brakuje jeden medal do tukana i dukacika,może w 3 rundzie cos wyskoczy,plus w tym wszystkim jest ze teraz od każdej zjedzone potrawy będziemy dostawać pieniazki:-)

  39. Kasia napisał(a):

    Jakie potrawy są w trzeciej rundzie?

  40. admin napisał(a):

    Masło, pomarańczowa kruszonka, krab w białym winie i czekoladowe Pave

  41. OO napisał(a):

    W trzeciej rundzie finansowo stracimy. Sprzedając wszystkie trzy pierwsze potrawy ( po 49 monet, 337 monet i 706 monet) oraz 20 szt. ostatniej po 973 można uzyskać 84 980 monet, a za wstawienie 80 000 monet. Więc tracimy 4 980, ale nagrody są całkiem fajne więc i tak się opłaca.

  42. basia napisał(a):

    A co trzeba zrobić w czwartej rundzie?

    • Diabliki polub:) napisał(a):

      W czwartej rundzie potrzeba(akurat jestem na tym etapie bo późno zaczęłam przez urlop):serek wiejski,makaron(str 22),smażony ryż z krewetkami i naleśniki z kimchi. Proszę zbierajcie moje potrawy z kuchni 🙂 i jeśli ktoś nie polubił mojej farmy także o to proszę bo niewiele mi brakuje do dukata. Ciekawa jestem czy wszystkim teraz często wywala z gry.Przeinstalowałam kilka razy i nic to nie zmienia.

  43. sowinski napisał(a):

    Witam. Proszę o informację co jest potrzebne do zbudowania kimci-maszyny ?

  44. Ola napisał(a):

    ukonczylam wszystkie potrawy, zdobylam wszystkie medale i nagrody. bedzie cos dalej czy na tym koniec? niestety nie mozna sprzedac kuchni :/

    • admin napisał(a):

      Trzeba poczekać jeszcze 3 dni aż zakończy się dla wszystkich możliwość zdobycia wszystkich nagród i wtedy pewnie będzie możliwość sprzedaży stanowiska kuchennego lub rozpocznie się nowa misja z nim związana

      • Diabliki polub:) napisał(a):

        Myślę,że raczej to stanowisko jak tablica zostanie na dłużej .Szkoda tylko,że wszystkie nowe przedmioty zajmują tak dużo miejsca a powiększenia są dość pracochłonne i kończą się dość szybko.

  45. ana napisał(a):

    Ja juz mam nowe potrawy do przygotowania. W pierwszej rundzie:
    Ciasto naleśnikowe
    Jabłka kandyzowane
    Ryba maslana w cytrynie
    Masło owocowe
    Czekam na wieści od Was o kolejnych rundach

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

one × three =

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: