Problem z grą? Nie ładuje się? Szukasz rozwiązań?

Aktywni użytkownicy strony wz-nadmorzem.pl starają się zawsze pomagać mniej doświadczonym użytkownikom w różnych tematach. Tym razem artykuł dotyczący najczęstszych problemów związanych z grą opisuje Kamila B. 🙂

Jeśli masz pomysł na artykuł, chciałbyś się podzielić swoją wiedzą lub spostrzeżeniami na temat gry zapraszamy do kontaktu w komentarzach !

Zdarzają się sytuacje kiedy gra z pewnych powodów nie ładuje się poprawnie lub też są inne problemy. Chcesz wiedzieć co w tym wypadku zrobić? Zapraszam do artykułu.


Problem z grą? Nie ładuje się? Szukasz rozwiązań?

Na samym początku pragnę zaznaczyć, iż najlepiej zapisać swoje ID w dobrym miejscu lub po prostu je zapamiętać (inne informacje typy ilość OP, Dukatów także będą pomocne w kontakcie z suportem).

 

Problem z uruchomieniem gry

 

  • Na najczęstsze problemy z grą pomaga zwykle wyczyszczenie danych gry. Można to uczynić wchodząc w ustawienia telefonu/tabletu następnie wybierając Menadżer Aplikacji i naszą ukochaną grę Family Farm. Na koniec kliknąć „Wyczyść dane gry oraz pamięć Cache”

https://www.youtube.com/watch?v=GpuGnX_WqvE&feature=youtu.be

Od razu uprzedzę kolejne pytania, nie zostanie utracona farma. Podczas pierwszego ładowania farmy będą pobieranie na nowo dane i wszystkie okienka pomocy zostaną na nowo pokazane.

  • Jeśli jednak problemy dalej występują pozostaje odinstalowanie gry i zainstalowanie jej ponownie. W tym przypadku także nie utracimy farmy.
  • Czasami występuje problem z uruchomieniem gry gdy włączony jest w urządzeniu tryb 3G. Pomimo tego, że jest dobry zasięg sieci, gra się nie uruchamia a jedynie przez chwilę zmienia się rozdzielczość ekranu i pojawia się czarna plansza. Należy wtedy uruchomić tryb WIFI. Nawet gdy w pobliżu nie ma żadnych hotspotów gra powinna się uruchomić korzystając z zasięgu 3G.

 

Problem z zawieszeniem się gry podczas grania

  • Najlepszym rozwiązaniem jest w takim przypadku zamknąć kompletnie aplikację i uruchomić ją ponownie lub zrestartować urządzenie na którym gramy (wyłączyć i włączyć je ponownie).

 

Problem z połączeniem internetowym

  • W tym wypadku czasem wystarczy zmienić połączenie internetowe z 3G na wifi lub odwrotnie.

 

Połączenie z Facebookiem

  • Ostatnio miałam taki malutki problem, że nie mogłam polubić nowego sąsiada. Wylogowałam się z facebooka i miałam problem z ponownym zalogowaniem. Wystarczy w tym wypadku:

– Odinstalować aplikacje Facebook (jeśli jej nie mamy patrz pkt 2)
– Zainstalować najnowszą aplikacje Facebook ze sklepu play oraz zalogować się na swojego facebooka
– Otworzyć farmę i w ustawieniach połączyć się z facebookiem

 

Dodatkowo polecam sprawdzić następujące kwestie

 

  • Należy upewnić się, że na urządzeniu jest wystarczająco dużo pamięci RAM (więcej niż 100MB). Jeśli jest za mało, należy zamknąć pozostałe otwarte aplikacje i wyczyścić ich pamięć cache, aby zwolnić miejsce.
  • Należy upewnić się, że urządzenie ma wystarczająco dużo miejsca na dysku (więcej niż 100MB). Jeśli jest za mało, proszę usunąć kilka aplikacji oraz wyczyścić pamięć cache urządzenia.
  • Możliwe, że na urządzeniu znajdują się błędne/nieprawidłowe dane. Proszę wówczas wejść w Ustawienia -> Kopia zapasowa i resetowanie i odznaczyć okienka „utwórz kopie .zapasowych danych” oraz „automatyczne przywracanie”.

W przypadku gdy żadna z powyższych rad nie pomaga należy skorzystać z kontaktu z supportem najlepiej za pomocą opcji zgłoś błąd w grze. Jeśli nie mamy dostępu do gry należy napisać e-mail na adres [email protected]

76 Responses to Problem z grą? Nie ładuje się? Szukasz rozwiązań?

  1. Alicja napisał(a):

    Witam, dziś moja farma dziwnie zginęła mi z telefonu, a w jej
    miejsce pojawiła sie nowa od pierwszego poziomu z innym id. Nie zapisałam
    swojego id gry. Co mam robić, by odzyskać do niej dostęp.
    Alicja

    • Farma Martynki i diablika napisał(a):

      zgłoś problem na funplusgame.com lub w zakładce”zgłoś problem” na pewno zapytają o email i kiedy logowałaś się chyba ilość dukatów i który poziom.Możesz też spróbować odinstalować i zainstalować ponownie bo powinna się wgrać ta pierwsza(mogę się mylić)

  2. basia napisał(a):

    Po dokonaniu płatności za dukaty gra nie może połączyć się z serwerem. Id farmy fbggkt. Co mam zrobić, zęby moc grać?

  3. kika napisał(a):

    Mam problem z synchronizacja na mojej farmie co wchodze do skrzyni prezentow i je odbieram a najczesciej to monety to pojawia mi sie komunikat problem z synchronizacja i po tym pomniejsza mi sie ilosc monet macie cos podobnego

  4. ju napisał(a):

    Wymieniłam aparat telefoniczny na nowy i mimo że karty pamięci są stare moja stara farma nie wchodzi tylko nowa od początku a miałam 71 poziom.oba telefony są na androidzie i nie wiem jak rozwiązać problem

  5. Sandra napisał(a):

    Hej, zauważyłam, że nie mam możliwości zagrania w farmę bezpośrednio na fb za pomocą komputera, widoczne jest okno „wysłano do urządzenia przenośnego” i nie ma ikonki „zagraj” . Czy to oznacza, że mogę grać tylko na telefonie?

  6. shilla72 napisał(a):

    Po zakupie mojej sok maszyny nie widze jej i nie moge zmienuc zeby produkowac inny sok moge robic tylko jablkowy prosze o pomoc

    • Brokułowo napisał(a):

      na jakim systemie grasz? inne maszyny też znikają? więcej informacji jest potrzbnych

      • shilla72 napisał(a):

        Czesc system windows phone. Nie widze sok maszyny oraz zagrody dla krolikow ale mam umieszczone obie te rzeczy i moge z nich korzystac tyle ze uch nie widac a co za tym idzie nie moge zmienic w maszynie na soki np na inny sok bo nie widze tych masz dziekuje za pomoc

  7. shilla72 napisał(a):

    Jeszcze z zagroda owiec mam taki sam problem

    • Brokułowo napisał(a):

      Hej, z tego co mi ludzie zgłaszali to na windowsie tylko występuje ten problem. Możesz spróbować odinstalować i zainstalować ponownie ale w tym wypadku raczej nie pomoże. Najlepiej napisz do supportu poprzez grę (Ustawiania->Pomoc i opinie->ikonka formularza w prawym górnym roku) i opisz problem. Im więcej osób to zgłosi tym poważniej to potraktują.

  8. shilla72 napisał(a):

    Ok

  9. Irena-tablet napisał(a):

    Kupiłam tablet,chciałam zainstalować grę „Wiejskie życie”,mam 58 poziom.Do dziś grałam na laptopie.Jednak wyskoczyła informacja,że gra działa tylko na komputerze.JAK TO ROZWIĄZAĆ?

    • Brokułowo napisał(a):

      zwróć uwagę co ściągasz bo to nie jest problem z grą…jeśli wcześniej grałaś na emulatorze to możliwe że wersja na tablet z androidem a tym bardziej windowsem może nie być kompatybilna… doradzam kontakt z supportem ale musisz im podać dane wczesniejszego sprzętu i sposobu gry i obecnego bo z tego co piszesz to nic nie wiadomo

  10. Bolesław napisał(a):

    Witam, na tablecie samsunga farma podczas zbierania plonów i innych potrafi po dotknięciu palcem w ekran sama się powiększyć. Do rozmiarów które uniemożliwiają mi przejście na wyspę, po prostu nie widać krawędzi z ikonami zadaniowymi. Po kilkunastu kliknięciach wraca do normalności ale podczas gry dzieje się tak kilka razy.Co robić ?

    • Brokułowo napisał(a):

      nigdy nie słyszałam o takim problemie… wydaje się, że jest to problem ze sprzętem nie z aplikacją… Najlepiej byłoby przejrzeć ustawienia sprzętu i ale też zalecam kontakt z supportem poprzez grę: UStawienia-Pomoc i opinie-ikonka formularza u góry.

  11. Pati napisał(a):

    Hej, ja mam taki problem wszystko mi ładnie działało ale dzisiaj zmieniłam kartę sd na wiekszą i gra mi się nie chce właczyć, wyłaczyłam już to kopiowanie danych i nadal nic, odinstalowałam i chyba zainstalowałam z milion razy i nadal nic, teraz sie zaisntalowałao ale pojawia się czarny ekran i sie wyłacza. Pomocy

    • Brokułowo napisał(a):

      Hej, wymiany karty SD nie ma wpływu na działanie farmy. Zgłoś sprawę do supportu.

      • Pati napisał(a):

        no nie wiem, na tamten mi działało zgrałam sobie wszystko z tamtej na ta moze coś zostało jakieś pliki, bo niby jak sie instaluje gra to pisze ze plik już istnieje . zrobiłam nawet ustawienia fabryczne. Kurczę nie wiem

        • Brokułowo napisał(a):

          Wiesz co no zrobiłaś wszystko co powinnaś, mam na myśli reinstalację i ustawienia fabryczne. Skoro nadal nie działa to nie Twoja wina ani karty SD. Swoją droga ja też wymieniłam ostatnio SD i bez problemu. skontaktuj się z supportem oni mogą zdalnie sprawdzić co się dzieje z Twoją farmą. Ustawienia-Pomoc i opinie-ikonka formularza w prawym górnym rogu.

  12. adikt napisał(a):

    Wchodzę sobie na forum, a tu taki ciekawy wątek. Fajne macie podejście do niektórych spraw. Jak dobrze, że ludzie są tak różnorodni, w przeciwnym razie umarlibyśmy z nudów.

  13. monika napisał(a):

    Witam. Mam problem z moja farmą na tablecie.Do tej pory było wszystko w porządku a dzis jak weszłam to wyskakuje mi problem z połączeniem internetowym. Gdy wchodzę w google i gram w inna gre to wszystko jest ok.Co może byc przyczyną? Błagam pomózcie.pozdrawiam

    • Brokułowo napisał(a):

      Po pierwsze proszę dodawać post raz i nie spamować. Po drugie info o rozwiązywaniu problemów technicznych jest od wieków w FAQ.

  14. Magda napisał(a):

    Witam mam pytanie czy gra wiejskie życie pobiera opłaty pytam dlatego że jak jestem poza zasięgiem wi-fi kiedy wejdę w grę za chwilę zabiera mi z konta jak to jest…

  15. Cosikowo napisał(a):

    Wczoraj pokazuje mi sie informcja o aktualizacji nie dzialala. Jak I wczesniej wyinstalowalam gre z tableta I od wczoraj nie moge jej zainstalowac zrobiles wszystkie krokI jakie proponowali I nadal mam blad 18 miejsca mam ponad 30 gb. I nie wiem jak to rozwiazac

  16. m.sądowski napisał(a):

    Od około tygodnia nie mogę wysyłać próśb do sąsiadów bo po odświeżeniu wracają na listę.To samo, gdy wysyłam”pudełka”.Proszę o pomoc(nie jestem biegły w zawiłościach komputera).Proszę o pomoc.

  17. Oxana napisał(a):

    Mam problem z gra. Kupilam nowy tablet i zainstalowalam gre. Po wejsciu do gry chce zebrac plony i gra mi sie zawiesza. Nie odwiesza sie nawet po kilku minutach czekania. Po reinstalu gry i czyszczeniu cache tez robi sie to samo. Mial ktos cos takiego? Na starym tablecie gra dziala bez zarzutu.

  18. Sylwia napisał(a):

    Witam.Bardzo proszę o pomoc.Gram w grę wiejskie życie nad morzem już od dłuższego czasu i wczoraj coś mi się stało,że na komputerze gra ładuje się od nowa tj. od poziomu pierwszego gdzie ja już mam poziom 81 i całkiem inne ID mi się wyświetla.Na tablecie jest wszystko ok.Na komputerze grałam przez BLUESTACKS i do wczoraj również było ok.Nie mogę nic zrobić.Pomocy!!!

  19. sioda napisał(a):

    Witam zmieniłam telefon na lumie353 .dlaczego nie moge przenieść starej farm nawet po zalogowaniu na faceboku pomocy

    • Brokułowo napisał(a):

      bo windows nie jest już systemem obsługiwanym przed producenta, są o tym posty, było powiadomienie ze strony producenta dla każdego gracza

  20. paulina napisał(a):

    Problem, nie mogę połączyc sie z fb, przez co nie byłam na farmie ponad tydzień, nic nie daje odinstalowanie, czyszczenie danych, wymuszenie zamknięcia. Problem jest przy wpisaniu ,,detele,, po tym nie da się wcisnąć OK.

  21. roksan napisał(a):

    Proszę o pomoc nie działa mi sok maszyna nie mogę wyprodukować soku winogronowe

  22. Negra napisał(a):

    Od miesiaca zatrzymuje wszystkie procesy ,tablet mi rozwala instalacja niemożliwa.kasę zarabiać na graczach łatwo ,a tu 90lvl.i problem nie zniknął.brak słów i pomocy znikad…….

  23. Mateo napisał(a):

    Nie mogę wejść na wyspę. Podczas ładowania wyspy gra się wyłącza. Nie mogę również zalogować się w grze na facebooku, gdyż gdy klikam w pole loginu i hasła nie pojawia mi się klawiatura. Telefon sony xperia J

    • Brokułowo napisał(a):

      należałoby zrobić to co jest rozpisane w zakładce FAQ czyli reinstalacja gry, jeśli to nic nie da należy to zgłosić do supportu technicznego co również jest napisane w zakładce FAQ-przypominam, że tego bloga nie prowadzi producent gry tylko gracze

  24. LordVoldemort napisał(a):

    Czesc, wiem, ze powinienem to pytaniu do supportu kierowac tyle ze nawet nie wiem jak to opisac… Za kazdym razem gdy wlaczam gre wyswietla mi sie edytor farmy i ser maszyna ktora nie moge ustawic (tp jakis bug chyba) noi cos takiego, i nie wiem, moze tu ktos mial podobny problem.. Mam Iphona to tez nie mam przycisku wroc przez co nie moge wogole grac… 🙁

    • Brokułowo napisał(a):

      tak się dzieje, kiedy Twoja ser-maszyna w ulepszaczu się rozbudowała do następnego poziomu, ona wtedy rośnie i trzeba ją ustawic na nowo i dopóki tego nie zrobisz to tak będzie 😉

  25. Emi napisał(a):

    Witam. Mam ogromny problem, ponieważ od paru godzin staram się zalogować na farmę, ale ciągle pojawia mi się napis „problem z twoim połączeniem internetowym” robiłam wszystko według zaleceń, nawet odinstalowałam i zainstalowałam od nowa wz i nadal ten sam problem. Gram 11 misięcy mam 86 poziom i nadal chęci do dalszej gry, ale bez Waszej pomocy nie dam rady.

  26. ewa napisał(a):

    Witam, mam problem, jak loguję się do gry to wyświetlają mi się dwie farmy:moja z 53 poziomem i jakaś nowa z 2 poziomem.Moją miałam wcześniej przypiętą do fb, ale po wyczyszczeniu danych coś zrobiłam nie tak i ta druga teraz jest przypięta. swojej starej nie mogę wybrać, bo jak to robi i wpisuję delete to nie nie działa przycisk ok.

  27. Ania napisał(a):

    Witam,
    Mam problem z budynkiem, a dokładnie z domem owoców morza. Jest całkiem zbudowany a jednak nie mogę go otworzyć. Kiedy na niego klikam tylko „błyszczy”… Pomocy…

  28. Kitty napisał(a):

    Mi po remoncie serwerów zepsuła się kawiarnia.
    Support na razie milczy.

  29. Iwo1408 napisał(a):

    Czesc. Mam problem z Domem owocow morza. Nie moge nic przetwarzac tylko wyswietla sie komunikat ze nie dodalam nic do ulubionych. Co robic?

  30. moon napisał(a):

    Mam problem z grą gdy zmieniłem na język polski poznikały mi teksty w cas-ie i w ustawieniach. Może ktoś miał podobną sytuacje lub wie jak to na naprawić? Liczę na pomoc :>

  31. Magdeczka napisał(a):

    Pomóżcie mi bo już nie wiem co robić pisałam do supportu a już mam od nich 300 odp i ciągle kopiuj i wklej a miałam ukończony habitat harpi wielkiej mam do tego świadka, bo koleżanka jeszcze mi skończyła miałam wtedy problem z internetem a dostęp do mojego konta miała i nagrode wtedy też mi odebrała gumisio maszyne, koleżanka też pisała do nich a oni cały czas oszukują i też zablokowali na wiejskie życie communikaty.

    • kasik napisał(a):

      Magdeczko, Habitat Harpii i Gumisio maszyna nie występują w grze Wiejskie Życie Nad Morzem. Domyślam się, że chodzi inne Wiejskie Życie „przeglądarkowe” na komputery stacjonarne. Niestety nie wiem jak Ci pomóc. Pewnie tylko support pozostaje.

      • Magdeczka napisał(a):

        dziękuje za odpowiedż myślałam że to chodzi o wiejskie życie facebook też na laptopa a z supportem nie mogę się dogadać cały czas ich odpowiedzi to takie same kopiuj i wklej cały czas

  32. kasia napisał(a):

    Mam problem dwa dni gra nie chce sie wlaczyc.Czyscilam dane instalowalam od nowa lecz nic nie pomaga mam wysoki poziom i juz trace bo nie loguje się

  33. Marysieńka napisał(a):

    Czy ktoś ma podobny problem po aktualizacji gra działała tylko,że pojawiał się co jakiś czas komunikat,że problem z połączeniem internetowym czego wcześniej nie miałam. Dokładnie wczoraj nie mogłam wejść na wyspę i od tego się zaczeło chciałam wejść ponownie na grę,ale w trakcie ładowania pojawia się komunikat,że muszę zaktualizować gdy chcę to zrobić przełancza mnie na sklep play,a tam mogę grę otworzyć czyli nie mogę i ją odinstalować 🙁 Dawno nie było powtórki zrozrywki no cóż czekam na jakąkolwiek porade co zrobić?

    • Kasik napisał(a):

      Proponuję wykonać czynności opisane w artykule. Jeśli to nie pomoże to pozostaje tylko zgłoszenie do suportu. Jak to robić również jest opisane.

      • Marysieńka napisał(a):

        Robiłam czynności które są opisane w artykule. Zgłosiłam też problem do suportu wysyłają mi różne wyjścia,ale żadne nie zdaje egzaminu,bo gra nie działa i co z osiągnięciami w grze? Kalendarz itd… Kiedys też tak było i na końcu trzeba było od nowa zainstalować grę z pliku którego oni podali,bo był błąd sklepu play. Dlaczego aktualizacje nie są dostepne dla wszystkich !!!

        • Brokułowo napisał(a):

          Pomocy technicznej jak i odpowiedzi na tego typu pytania udziela producent jako podmiot odpowiedzialny za swoje produkty i usługi, także to co support napisze jest wiążące i to oni mają więcej możliwości aby pomóc niż my.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

%d bloggers like this: