Aktualizacja

Screenshot_2017-01-20-20-46-38 Screenshot_2017-01-21-12-21-09 Screenshot_2017-01-21-12-21-20Screenshot_2017-01-21-12-49-53Screenshot_2017-01-21-17-16-14 Pojawiła się w sklepie nowa aktualizacja. Poza wymienionymi ulepszeniami przez producenta mamy również nowych gości, bezpośrednio z centrum gości przekierowuje nas do kuchni jeśli nie mamy w stodole dania, które chce gość, mamy nowe osiągnięcie i możemy zobaczyć ile razy nasz zwierzak został wymieniony.

Informacje o aktualizacji dostajemy podczas wchodzenia do gry oraz jest w małpce.

18 Responses to Aktualizacja

  1. Lidia napisał(a):

    Witam , mamy spory problem a otóż wczoraj po akutalizacji na tablecie pojawił się komunikat niestety aplikacja została zatrzymana . Co teraz? pisaliśmy do serwisu, farma nie była połączona z fb.Jedynie mamy IP farmy. Póki co jej nie odinstalowaliśmy . Druga farma na telefonie wszystko ok . może wy pomożecie bo szkoda 149 lel ….

    • Brokułowo napisał(a):

      Witam, niedobrze że farma nie była połączona z fb bo w przypadku odinstalowania prawdopodobnie zniknie. Prawidłowe jest jak najbardziej zwrócenie się do supportu i podanie im ID celem odzyskania.
      Natomiast co do komunikatu… jest to jakiś problem z aplikacją-może jej wieszaniem się w urządzeniu; farma zajmuje coraz więcej miejsca nie tylko tego podane go w sklepie ale również w trakcie pracy… Czy masz go dużo?

      • Lidia napisał(a):

        wydaje mi się że powinno być ok z ilością miejsca na tablecie . Ale nie jestem pewna bo gra na nim moja mama a nie mieszkamy razem więc nie jestem w stanie sprawdzić. Zajmuje dużo miejsca ponieważ nawet u mnie nawet nie chciało ściągnać aplikacji tylko kazało pozbyć się dokumentów z tel. Ok sprawdzimy to jeszcze . Ale straszna lipa bo level 149 ;( dzięki za odpowieź

        • Brokułowo napisał(a):

          No jasne, że szkoda. Myslę, że warto powalczyć. Support miał ostatnio duzo pracy ale powinien juz na bieżąco ogarniać więc piszcie do nich 🙂

  2. Marysieńka napisał(a):

    Gra nie działa po aktualizacji aplikacja została wstrzymana jakieś pomysły co można zrobić gram bardzo długo. Może ktoś odpowiedzialny za te błędy zrobiłby coś.

    • Brokułowo napisał(a):

      Zakładka Faq-> sprawy techniczne. Odpowiedzialny jest producent a my nie jesteśmy producentem. Jak nie zglosisz to Ci nie naprawią.

      • Marysieńka napisał(a):

        Zgłosiłam i jakoś nie naprawiają już drugi dzień. Nawet dostałam opowiedz zwrotną z trzema wyjściami i nic no niech ktoś coś zrobi zawsze jest jakis problem na gierce jak robią te prace serwisowe ale od razu jakoś naprawiali teraz nic postępy w grze leżą.

  3. Marysieńka napisał(a):

    Czy udało się komuś kto miał problem uruchomić grę po nowej aktualizacji?U mnie nadal problem codziennie przysyłają nowe zastosowania i nic może ktoś coś doradzi bo od 4 dni nie ma wejscia do gry „aplikacja została wstrzymana”. Jak tak dalej pójdzie będzie trzeba zrezygnować z gry szkoda tylko tego czasu. Ktoś od aktualizacji powinien się mocno zastanowić skoro aktualizacja nie jest kompletna z urządzeniem to każdy gracz co ma problem musi zakupić nowsze bezsensu aktualizacje powinny być dla wszystkich urządzeń!

  4. Marysieńka napisał(a):

    Po dłuższych trudach się udało tylko szkoda że wersja bez aktualizacji i żadnej rekompensaty za błedy ponadto ubytki w kalendarzu logowań ;-((

    • Brokułowo napisał(a):

      Zawsze coś. A co do tego, że powinni robić dla każdego urządzenia… po tym jak potraktowali graczy na windows phone to nie spodziewalabym się po nich wiele.

  5. Marysieńka napisał(a):

    No tak masz racje nie ma co spodziewać sie cudu skoro użytkownik musi się nie źle namęczyć żeby odzyskać swoją grę i zero rekompensaty za nie zaliczone dni logowania ;(

  6. Marysieńka napisał(a):

    Ja nie odpuszczam taka moja natura pisze do nich codziennie i oni codziennie mi odpisują z innymi instrukcjami co zrobić by problem został rozwiązany. Trzeba im precyzyjnie opisać problem i wszystkie informacje o urządzeniu z którego korzystamy. Zaraz Ci napisze jak ja poradziłam sobie z uruchomieniem gry bez aktualizacji. Pozdrawiam

    • JaNieszczesliwa napisał(a):

      Dziekuje za instrukcje, ktora mi wyslalas. Zrobiłam tak jak napisałaś oraz tak jak oni mi napisali i… NIE zadziałało 🙁 Juz mi przestali odpisywac… To juz 6 dzień bez logowania…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *